Verzending & Levering

Hoe, wat en wanneer ontvang ik mijn SENSEO® bestelling?

  • Leveringstermijn

Je pakket zal twee werkdagen na je betalingsbevestiging verzonden worden.

Wij raden je aan om op de plaats van levering aanwezig te zijn voor het aftekenen van de 1e levering, namelijk de SENSEO® koffiemachine. Deze pakketten passen namelijk niet in een brievenbus. Kan je die dag niet aanwezig zijn? Vraag dan iemand anders om dit pakket voor jou in ontvangst te nemen en af te tekenen op de afgesproken locatie.

  • Leveringsadres wijzigen

Je hoeft niet je thuisadres als locatie voor de levering op te geven indien dit niet efficiënt is. Dit mag ook een ander adres zijn zoals bijvoorbeeld jouw werkplaats. Vermeldt het juiste adres op het moment van bestelling. Je kan je verzendingsadres wijzigen door je online account te updaten en het verzendingsadres aan te passen.

  • Bestelling volgen

Je kan je bestelling volgen via de bevestigingsmail die je ontvangt na het plaatsen van jouw online order. Klik op de knop ‘volg je bestelling’ of ga naar je persoonlijke online account om je pakket op te sporen en te volgen.

  • Verzending niet aangekomen

Is je bestelling nog niet toegekomen? Dan is ze zonder twijfel onderweg naar jou. Je kan altijd contact met ons opnemen.

  • Bestelling beschadigd

Wanneer je jouw pakket ontvangt raden we jou aan om nooit beschadigde pakketten te aanvaarden. Mocht dit toch gebeuren, contacteer ons dan onmiddellijk en wij proberen het voor jou op te lossen.

Terugzenden en annuleren

  • Terugbetaling bestelling

Binnen de 15 dagen zullen wij jou terugbetalen. Lees de gebruiksvoorwaarden voor meer informatie over de terugbetaling van jouw SENSEO® pakket.

De klant betaalt zelf binnen de 15 dagen na aankoop de kost van de terugzending(en). Behalve wanneer SENSEO® zelf een fout heeft gemaakt bij het verzending van het product. Je zal € 7,00 moeten betalen om de verzendingskosten te dekken.

Meer vragen?

Bekijk onze FAQ pagina of contacteer ons. 

 

Schrijf je in op de nieuwsbrief