FAQ

  • Wordt er lidgeld aangerekend?

    Neen! Er is geen lidgeld. Je betaalt gewoon elke 2 maanden de prijs van het door jou gekozen pakket, wanneer dit pakket wordt geleverd. 

  • Wat ontvang ik precies in de tweemaandelijkse leveringsdoos?

    In je eerste pakket zal je SENSEO® koffiemachine zitten, samen met je geselecteerde koffie en een receptenboekje. De daarna volgende pakketten zullen je geselecteerde koffie bevatten om er zeker van te zijn dat je nooit zonder koffie komt te zitten. De abonnementsduur is 1 jaar. Het abonnement wordt automatisch na afloop vernieuwd. Behalve wanneer de klant het abonnement stopzet na de duurtijd van één jaar.

  • Kan ik mijn leveringen uitstellen?

    Je kan je leveringen uitstellen wanneer je maar wil en zonder extra kosten, op voorwaarde dat je 6 bestellingen binnen één jaar worden afgeleverd. 

  • Kan ik de koffiemachine, de pads of de accessoires apart bestellen op de website?

    De My SENSEO® Coffee Club biedt complete pakketten, daarom worden er op dit moment geen verschillende artikelen apart verkocht. 

  • Hoe zit het met stijgingen of dalingen van koffieconsumpties?

    Als je je gewenste koffiemachine hebt gekozen, maar dan merkt dat de hoeveelheid koffie die erbij zit, voor jou niet past, dan kun je altijd je koffieconsumptie in je abonnement verhogen of verlagen. Dit kun je doen door je koffieconsumptie per dag te wijzigen in je persoonlijke account sectie. Tip: Vraag je af hoeveel koffie je gezin consumeert op werkdagen, in de weekends en bij bijzondere gelegenheden. 

Antwoord niet gevonden? Stuur ons een bericht!

Schrijf je in op de nieuwsbrief